© 2023 by VESTE. Proudly created with Wix.com

STAY CONNECTED

  • Instagram Clean Grey
  • Facebook Clean Grey

CA.JO Sweden AB

KONTAKT

Har du några frågor eller funderingar ?

Ring mig på +46 (0)76 16 33 729

eller skicka ett mail till info@cajo.se

Köpvillkor FAQ

 

Vi förbehåller oss för eventuella tryckfel. All bildinformation skall ses som illustrationer och kan ej heller garanteras återge varans exakta utseende och beskaffenhet.

 

 

Allt material på vår hemsida är skyddat av upphovsrättslagen och får INTE användas, kopieras, eller publiceras utan ca.jo Sweden AB´s tillstånd.

 

 

E-SHOP

Följande nedan gäller Privatpersoner,  

Pris: I priserna ingår moms med 25 %.

 

Leveranstid:

Fraktkostnad ingår i varans pris.

Normalt levereras varor inom 7 arbetsdagar när de finns i lager. Vanligtvis sker våra leveranser med DHL. Vi tar inget ansvar för DHL's leveranstider och/eller hantering.

 

Lagersaldo:

Normalt har vi alla beställningsbara varor i lager. Om du beställer varor att ge bort som present till ett viss datum, kolla med oss först via mail eller telefon så att vi kan ge dig besked direkt om vi har varan i lager.

 

Betalningsalternativ:

Betalning sker enkelt och säkert med kreditkort via stripe.

 

Avgifter:

Vi redovisar priser inklusive moms. Inga övriga skatter eller

avgifter (förutom frakt) tillkommer vid beställning om ej annat specificeras. För beställningar utanför EU tillkommer

införselmoms och tullavgift för varje land gällande villkor.

 

Återbetalningar:

En eventuell återbetalning görs till ditt bankkonto, person- konto eller bankgirokonto. Återbetalningen sker inom 10 arbetsdagar från att vi har mottagit och godkänt din retur.

 

Ångerrätt och öppet köp i 14 dagar:

Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan och utan speciell anledning.

Detta förutsatt att produkten och produktförpackningen är i oförändrat skick, dvs oanvänd och ej öppnad, förstörd eller skadad. Du som kund står för returfrakten vid åberopande av Ångerrätt och öppet köp.

Vid retur måste kvitto eller kopia på denna medfölja.

Kontaktmed oss måste ha skett innan retur. Vi förbehåller oss rätten att i de fall returen ej är komplett, debitera

självkostnadspris för de saknade delarna. Vi förbehåller oss

rätten att i de fall returen skett felaktig dvs kvitto saknas

eller kontakt ej tagen avstå från återbetalning av varans värde.

Vi kommer ej lösa ut paket mot postförskott.

 

Reklamation:

Vi tillämpar konsumentköplagens

reklamationsrätt. OBS! Ni måste behålla kvittot för att utnyttja reklamationsrätten samt att produkten måste vara i obruten förpackning.

Skulle varan vara skadad eller felexpedierad (obruten förpackning) när den anländer så åtar vi oss att kostnadsfritt åtgärda felet.

OBS! Det är viktigt att du gör en korrekt anmälan.

Synligt fel: Anmäls direkt vid mottagandet av varan.

Dolt fel: Anmäls till oss inom 7 dagar från mottagandet av varan.

En produkt som vi har konstaterat att den är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut. Vid giltigt returärende betalar vi returfrakten.

Om du beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka hela fraktkostnaden. För felaktigt returnerad vara utgår ingen

ersättning för varken vara eller returkostnader, ej heller får kunden tillbaka varan utan att erlägga ny fraktkostnad. Vid eventuell tvist följer vi ARN:s rekommendationer.

 

Sekretess och säkerhet personuppgifter:

När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter såsom namn, adress och telefonnummer. I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. Vi dokumenterar även all kommunikation som vi har med dig via e-post, detta för att tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi kommer inte att lämna ut dina personuppgifter till tredje part.

Enligt Personuppgiftslagen har du rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan

du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta i så fall oss.